Heb ik dat?

7 april 2018 - Jaffna, Sri Lanka

Het is onvermijdelijk ik groei langzaam maar zeker dicht. Dat komt ik eet 1,5 maaltijd per keer. Als ik om 7 uur wakkerwordt kan ik niet tot half negenwachten voor het ontbijt dus eet ik vast wat. Dan hebben ze speciaal voormij niet spicey gekookt dus datkan je ook niet weigeren. En dat drie maal daags!
Maar goed, ik vandaag mooi op tijd naar het werk, we hadden al wat schoonmaakwerk gedaan, blijken we deze dag toch geen productie te hebben! Konden we mooi op tijd naar de kust dacht ik. Van acht uur tot 2 uur bij het huisje gezeten, in de airco, uit de airco. Dat is dan best een lange tijd.
Om half drie reden we weg en dat werd weer een speciale rit. Vooral door het stadje Jaffna was het genieten geblazen. Wat eendrukte en een kleurenpracht.
Het hotel waar ze me heen brachten was helemaal het einde. Met zwembad en aan het strand! Zo luxe heb ik het nog nooit gehad. Ik direct badpak aan en eerst in het zwembad en toen in de zee. Het leek wel Artis, ik werd aangestaard alsof ik een wereldwonder was. Ze gingen nog net niet aan me zitten, maar scheelde niet veel. Zwemmen doen de vrouwen hier trouwens in een jurk, dus dat kanhetook geweest zijn. Een aantal kwam ook vragen waar ik vandaan kwam. Er is hier ook geen blanke te bekennen. In het hele Noorden trouwens niet. Morgen wordt ik opgehaald en dan gaan we met een boot naar Delft! Dat is nog een overblijfsel van heel lang geleden. Lijkt me erg leuk.

1. Anne:
    8 april 2018
    Thuis dan maar weer gauw naar de badminton 😃. Als je op staat n glas water wil ook helpen ..... Ach je maakt leuke dingen mee daar gaat het om. Ik volg het met plezier.
    Groetjes
  2. Marijke Melsert:
    8 april 2018
    Tja, had je een spicey badpak..... ?
    Veel plezier verder!
  3. Ruud:
    8 april 2018
    Delft..... herkenning! Word je nu al teruggestuurd? Zeker vanwege dat badpak! Leuke ervaringen trouwens!
  4. Fréderique:
    11 april 2018
    Prachtig Nitsie wat schrijf je leuk!
  5. Mieke:
    15 april 2018
    Nou mam dat lijkt meer op een vakantie dan een vrijwillige werk aanstelling. Goed geregeld!