Foutje

16 april 2018 - Colombo, Sri Lanka

Ik was dus gisterren naar Nuwara Eliya gereisd omdat er leuke dingen te doen waren en ik dacht dat het dichter bij Colombo zou zijn voor de reis van vandaag. Nu is dat ook zo maar de spoorwegen hier zijn niet zo geavanceerd als in Nederland. Ik moest dus eerst weer dezelfde treinreis terug maken naar Kandy, alvorens naar Colombo te kunnen. Mooie reis hoor al met al, maar wel lang (7 uur). Dat wa dus de eerste fout. De tweede was dat ik net als die aardige meneren die met mij een babbeltje maakten (keurige meneren) en die 2e klas gingen reizen. Dus ik dacht, dan doe ik dat ook maar. Oeps, dat was dus 5 en half uur staan in steeds voller wordende trein, voordat iemand me een zitplaats aanbood! De gangpaden stonden echt nokkie, maar toch kwamen er steeds nog mannetjes langs met grote manden eetwaar en drinken in de verkoop! Wat een ervaring zeg. Niet comfortabel maar wel leuk om eens meegemaakt te hebben. In iddels ben ik wee gehuisvest in duur hotel in Colombo aan zee, heb me lekker opgefrist en ga straks nog met de familie uit eten! Wat een afsluiting van speciale tijd in Sri Lanka

1. Hanneke van Midlum:
    16 april 2018
    je bent een echte reiziger, Renée. Overal de leuke kanten van zien. Goede reis naar huis!!