Niagara

11 september 2017 - Mississauga, Canada

De laatste dag gaan we nog even een lekker stukkie rijden. Dit keer om naar de Niagara waterval te gaan. Zeer de moeite waard, wat een massa water komt daar naar beneden. Kan in halve seconde een olympisch zwembad vullen! Om te lunchen gingen we omhoog naar de Skylon. Heerlijke lunch en een voortreffelijk uitzicht op de waterval. Daarna nog een tochtje gemaakt door het gebied Niagara on the Lakes. Voorwaar de goudkust van Canada. We reden zelfs de wijnroute, wist niet dat daar zoveel wijngaarden waren. En perzikken gekocht bij een stalletje langs de weg. En nog een wandeling gemaakt bij een of ander memorial park. Geinige bloemen gezien, maar een soort springbalsemien, dus maar geen zaadjes meegenomen! Ook nog een soort kastanje opgeraapt en proberen open te maken maar toen waren mijn handen vrij blijvend bruin gekleurd. Volgens kenners is dit een chesnut, zoeken we nog even op. We zijn ruim op tijd op het vliegveld en kunnen dus even mail chekken enzo. En dan weer lekker terug naar eigen haard en tuin en beestenspul. Hed dr zin an!

1. Marijke Melsert:
    13 september 2017
    weer wauwwwwwww......
    Jullie blijven boeiend, wat een natuur en ontdekkingen!
    Sterkte met de terugtocht naar stormachtig, nat Nederland.

Groetjes,
    Marijke