Noorwegen

31 juli 2020 - Boerakker, Nederland

Weinig reisjes dit jaar maar dat heeft als voordeel dat we dan een poosje van God en Alleman verlaten in een hutje op de Hardangervida in Noorwegen kunnen vertoeven. Rijden naar Noord Denemarken, met de boot naar Stavanger, met de auto 250 kilometer noordoostwaarts rijden in de hoop dat daar een bootje met buitenboordmotor klaar ligt. Daarmee varen we 15 kilometer noordwaarts en daar ligt de eerste hut.We zijn verstoken van telefoon en internet en elektra dus dat wordt terug naar het oude normaal. We gaan in de overlevenstand, maar als je ziet wat we meesjouwen aan voedsel dan is het wellicht ook hoe overleef ik al dat eten. Er zijn ook nog vishengels mee om verse forel te vangen. De temperaturen ter plaatse zijn niet om over naar huis te schrijven, graad of 12 overdag. We gaan het allemaal beleven. Mijn verhalen zal ik wel opschrijven maar kunnen pas na afloop worden gepubliceerd, ivm geen internet.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Maryan:
    Wat leuk Renee, geniet ervan
  2. Annemiek:
    31 juli 2020
    Tja, da’s nou jammer..... kunnen we niet meteen meegenieten.
    Have fun..... ‘t zal wel spannend zijn!
  3. Egbert:
    31 juli 2020
    top Renee, dat maakt het al1 maar spannender ik kijk er vol verwachting naar uit.
    have fun there, dikke forellen op de BB ook lekker.

goeie reis
  4. Anne:
    31 juli 2020
    Hallo Renee heel veel plezier, tof dat jullie dit avontuur aangaan. Zet m op. En goede vangst .
  5. Henny:
    1 augustus 2020
    Veel succes Reneé.
    Ik kijk weer uit naar jou leuke verslagen.
  6. Marleen:
    2 augustus 2020
    Smullen van verse forel. Geniet er van, ik kijk al uit naar je verhalen.