Oplichter

23 oktober 2019 - Mek'ele, Ethiopië

Laatste dag werd ik zowaar op tijd opgehaald. Had de halve nacht wakker gelegen door het gejengel van de moskee. We reden naar de boerderij en we reden weer terug. Sami liep op de boerderij wat heen en weer te regelen en ik zat daar te lezen. Terug bij het hotel zat ik weer even te wachten, want hij bleek niet erg lekker. Wel het rapport dat ik heb gemaakt door gesproken. Het was toch wel wat hij ervan verwacht had, en hij had het een goede missie gevonden! Beetje proeven aan het kaasmaken en ruiken aan wat nog meer nodig is. De Universiteit van Mekelle gaat soort seminars houden voor de boeren om die een beetje voor te bereiden op wat komen gaat. Verder zou Sami zelf graag in Nederland vervolg willen want als je een werknemer stuurt kan die daarna zomaar worden weggekocht door de concurrent en ben je al je kennis kwijt.  Daarna nog even naar de autoverhuurwinkel om de man te treffen die me had beloofd naar de kleedjeswinkel te brengen. Nou die werkt daar dus helemaal niet. Die stond toevallig voor de winkel toen Peter en ik langs liepen op zoek naar een auto. Wat een grap. Maar we waren wel voordeliger uit. De kleedjes heb ik maar laten zitten want het uitje van zondag was mijn begroting al ver te boven. Nu ben ik nog in afwachting van mijn afscheidsetentje met de andere  pummers en heb ik wel weer veel zin om huiswaarts te gaan.

1. Fréderique:
    23 oktober 2019
    Lieve Nitsie, safe trip back home meisie!
  2. Annemiek:
    24 oktober 2019
    Zo, dat was het dan.... welkom thuis Renée, je hebt je best gedaan!
  3. Hanneke van Midlum:
    24 oktober 2019
    Je hebt een interessante tijd gehad, Renée. Maar...Het lijkt me hééél moeilijk om te werken met mensen, die zich niet aan afspraken houden!!!!