Op naar Toronto

9 september 2017 - Toronto, Canada

Gisteravond begrepen waarom Sudbury geen leuke stad is. Of zoals Ton zei een stad zonder ziel. Het blijkt een mijnstadje te zijn, tin en nikkelmijnen. De sfeer was niet fijn, de kamer te klein dus we waren blij dst we weer mochten gaan. Onderweg bij de French River een eerste stop gemaakt op aanraden van de gids van St. Jospeh fort.  French River was in de jaren 1600 -1820 belangrijk als doorvoer rivier tussen oost en west Canada. Er zijn heel wat kano's met huiden en andere goederen door deze rivier gegaan. Er blijkt door Canada ook een heel netwerk van toutes te lopen die je in de winter met je sneeuwscooter kunt doen, over rivieren en door bossen. Machtig interessant. Na nog wat korte stops om 16.00 uur in Toronto aangekomen. De huislady is er niet maar we hadden via internet instructies over hoe het gebouwin te komen. Het gebouw is dus een hoge flat aan de haven van Toronto, echt midden in het feestgedruis! Toen we een gratis plekje voor e auto hadden geregeld zijn we nog even Toronto ingegaan. We verblijven vlakbij de CNTower, het aquarium en Rogers Centrum en dat is dan weer de thuishaven van de Toronto Blue Jays. Laat die nou net die avond een wedstrijd hebben en toen wij langs liepen was het net afgelopen. Morgen spelen ze weer enhet leuke is: we gaan erheen! Dat is dus baseball. Het was kiezen tussen de tower of de wedstrijd. Ben benieuwd.

1. Rense de Wind:
    10 september 2017
    Ik zou kiezen voor de tower (als je geen hoogtevrees hebt) en daarna de wedstrijd . bmw Rense