Aardbeien

11 maart 2019 - Narita, Japan

Kentaro heeft vandaag een roadtrip voor ons gepland. Om 10 uur kwam hij ons met zijn vriendin Dominique ophalen en reden we naar het noordwesten van Tokyo om ons tegoed te doen aan aardbeien. Die worden daar in kassen gekweekt en het is nu de tijd dus heel Tokyo gaat erheen om voor 1800 yen een half uur jezelf te barsten te eten an aardbeien. Het is natuurlijk veel goedkoper om ze te kopen, maar de ervaring was leuk. Ben wel blij dat mijn eigen aardbei oogst nog even op zich laat wachten want kan geen aardbei meer zien.

Daarna gingen we als klap op de vuurpijl een wandelingetje maken bij een meer en laat daar nu een geocache liggen. En als laatste naar een onvervalst Sushi restaurant. Je besteld dan sushi en er komt een klein treintje langs je tafel om het af te leveren. Bij de betaling tellen ze gewoon je schaaltjes en dat reken je dan af. Voor 1500 yen hebben Mieke en ik ons in de rondte gegeten.

Inmiddels zit ik op Narita AirPort na te genieten van 5 fantastische weken met mijn dochter.

1. Jet:
    Goede reis terug Renée!