Nog maar 3 dagen te gaan

21 oktober 2019

Na de leuke trip van gisteren bleek mijn maag toch wat van streek. Dat is lastig als je sanitaire voorzieningen niet je dat zijn. Om 1/2 8 al ging de telefoon. Sami, of ik al klaar was. Nou nee ik was nog aan het wachten op mijn ontbijt want ze konden even geen thee zetten. Ok of ik dan wilde bellen als ik klaar was. Om 10 over 1/2 8 telefoon: we zitten al in de auto!

Hoezo slavendrijver.  Nou ja, schoenen vergeten aan te doen, haarband vergeten in te doen en met kop thee en al in de auto. Op de boerderij was een vrachtwagen panelen aan het lossen voor de koelcel, maar ik werd weer losgelaten met tweepitsgasstel, 1 pan, 2 schalen, emmertje en 1 vies vaatdoekje. Ga daar maar eens kaas mee maken. De yoghurtballen die we zouden maken liep ook al niet goed want Israel was op zondag niet naar de boerderij geweest om de wrongel in een zak weg te hangen. Ik heb er dan ook zo langzamerhand wel een beetje genoeg van.  Deze missie is totaal weggegooid geld. De man heeft het veel te hoog in de bol en moet met name eerst eens aandacht besteden aan het voeren van de koeien en het hygiënisch melken. In de middag kwamen zijn vader enmoeder, 1 van de 3 aandeelhouders. Aan hen ook nog eens het hele proces uitgelegd en er ook op,gewezen dat onder deze omstandigheden het moeilijk werken is. Ja ja ik kwam eigenlijk te vroeg, moest nog maar eens terugkomen etc.

1. Anne:
    21 oktober 2019
    Sterkte nog even. Niet leuk als je je best wilt doen en de omstandigheden niet echt meewerken.
  2. Dik:
    21 oktober 2019
    Kop der veur oftewel hou vol 💪
  3. Marijke Melsert:
    21 oktober 2019
    ai ai, is dit tekenend voor ons oude 'ontwikkelingsbeleid'.... Knap hoe jij het volhoudt en ook nog eens niet die ontbrekende wrongel naar iemands hoofd slingert (zou wellicht voor de wrongel best goed zijn).
    Sterkte, bijnaaaaaaa naar huis!
  4. Anne Peters:
    23 oktober 2019
    Moest nog maar eens terugkomen....heb je ze je 06 doorgegeven zodat je kunnen bellen als ze er klaar voor zijn? Lastige situatie Renee, knap hoe je het volhoudt.