Uganda november 2018

27 oktober 2018 - Schiphol, Nederland

Daar zitten we weer, de Schipholperikelen gingen wel zeer voorspoedig, dus dan houd je ineens heel veel tijd over alvorens in te kunnen stappen. Voordat ik gisteren in Warmond arriveerde was er nog wel een dingetje. Ik had alle bagage al in mijn auto gezet toen Ton me wees op lekke achterband! Dat trok een dikke streep door de plannen en Ton was zo lief om me dan toch naar Warmond te brengen, alwaar mijn vader en moeder 63 jaar getrouwd zijn en er koffie met gebak was.

Zwager Hans bracht me in alle vroegte naar Schiphol en nu zit ik hier mijn tijd te verdoen met winkelen (toch al geen hobby), en mah jongen naast een Japanner die precies het zelfde spel aan het spelen is. Mijn i phone oplader blijkt vooralsnog niet te werken. Gelukkig heb ik in mijn rugzak nog een reserve mee.

Ik kreeg gisteren al een mailtje die ik bijna in de prullenbak wilde gooien want aanhef onbekend, maar bleek uit Uganda met de taxi gegevens en de gegevens van het hotel waar ik de eerste week in verblijf. Nou lang niet mis.

Ik ben er klaar voor!

1. Jet:
    27 oktober 2018
    Onwijs veel plezier Renée! Mogen bet weer een fantastische ervaring zijn.
    Liefs, Jet
  2. Anne:
    Hee reislustige nicht!
    Ben benieuwd wat je missie is in Uganda? En heb je tijd om een uitstapje naar Mwanza te maken, aan de andere kant van het Victoriameer??? Dat zou leuk zijn!
    Veel plezier X
  3. Gerrit Ploegh:
    27 oktober 2018
    Succes met de beide missies
  4. Fréderique:
    28 oktober 2018
    Hoi Nitsie,
    Wat ben je toch een stoere zus, zo weer de hort op!
    Een mooie tijd met mooie ontmoetingen toegewenst.