10 mei

10 mei 2022 - Nefza, Tunesië

Stond ik gisteren nog in ondergoed en hemdje bij het zwembad maar werd ik teruggefloten door de chef. Het zwembad is nog niet helemaal geschikt om in te zwemmen. Ze zijn nog met de reiniging bezig! Vond het de vorige keer al wel merkwaardig ruiken!

Vandaag be ik al een beetje overbodig geworden in de kaasmakerij. Beetje schoonmaak werk gedaan, want de schoonmaakmevrouw had haar wekelijkse vrije dag.

Verzoek om bij het maken van Edammer 3 emmertjes melk voor Fromage Douce achter te houden wordt dan niet helemaal gehonoreerd. Jammer, volgende keer beter. Snap nu wel beetje dat Zied het soms frusterend vindt om met de jongens te werken. Maar van mij krijgen ze toch minimaal n 7.

Er was beloofd dat we vandaag een paardrijtocht zouden maken en toen Atka kwam zeggen dat ze iemand had gevonden die wel heuvelop met me wilde, dacht ik nou dat hoeft niet hoor. Maar het was de ingenieur, degene die de beplanting van de boomgaarden en de akkertjes organiseert. We zijn samen heuvelop gelopen en hebben bekeken hoe we deze wandeling van 3 kwartier interessant kunnen maken voor de klanten van het restaurant. Er is een olijfboomgaard, met daartussen allerlei velden met tomaten, knoflook, meloenen, vijgen, veldbonen en amandelen.En op de paden en langs de bermen krioelt het van de wilde bloemen. Er zijn trouwens ook een paar nieuwe foto’s toegevoegd.

1. Annemiek:
    10 mei 2022
    Tjonge, wel oppassen hoor met dat zwembad. Voor je t weet heb je een rare besmetting te pakken. Kan geen kaas tegenop!
  2. Fréderique:
    11 mei 2022
    Leuk Renée dat je nog hebt paard gereden. Het geheel is toch weer heel gevarieerd.
  3. Anne:
    11 mei 2022