Armenië

18 juni 2023 - Yerevan, Armenië

Vandaag gearriveerd in Yerevan, soepele reis en zeer vlotte ontvangst op het vliegveld Zvartnots. Niks geen rijen bij douane en bagage. Zo doorlopen!

Er stond een aardige man te wachten om me naar het Boutique Hotel  te brengen. Jammer dat het hier 2 uur laten en al pikkedonker is.

Het hotel overtreft ook de verwachtingen. Keurig netjes, alles erop en eraan. Heel wat anders dat in Afrikaanse missies. Klein minpuntje is dat ik een aantal van de thuis gedownloade films hier niet kan bekijken.

Ik ben hier voor een kaasmissie op 2 projecten. In totaal is het verblijf 13 dagen, dus een kleine rekensom leert dat ik 4,5 a 5 dagen per project heb om de mensen Goudse kaas te leren maken. (het weekend valt af)Het proces van kazen coaten kan ik dan niet live voordoen, want dan is de gemaakte kaas nog niet eens droog. Maar we gaan het allemaal meemaken de komende dagen.

1. Ineke Paagman:
    Fijn dat je goed bent aangekomen daar. Succes gewenst! Groetjes Ineke
  2. Annemiek:
    18 juni 2023
    Lekker, goed hotel, even bijkomen van de reis!
  3. Hans Slingerland:
    18 juni 2023
    Veel plezier en succes daar, we blijven je volgen.
    Groetjes Hans & Marjan
  4. Marijke Melsert:
    18 juni 2023
    Klinkt goed, en dan nu maar een BOEK LEZEN! En misschien kun je iets anders coaten, bv een kastje, een appel, een andere kaas...., dan zien ze het wel!
  5. Mieke:
    19 juni 2023
    Nou we zijn er weer bij!
    Goeie tip van Marijke! Coat gewoon iets anders haha
  6. Anne:
    Veel plezier Renee,
    Leuk dat we wat kunnen meelezen.
    Succes met de kazen.
  7. Egbert:
    19 juni 2023
    ah je bent weer op reis Renee,
    ben weer benieuwd wat je allemaal meemaakt, veel plezier en leuke ervaringen opdoen. groet Egbert
  8. Jet:
    19 juni 2023
    Heel veel plezier en succes met dit avontuur weer. Ik vind het maar dapper!
  9. Fréderique:
    20 juni 2023
    Hoi Nitsie, on the road again, je bent een stoere zus.