Forel

9 augustus 2020 - Stavanger, Noorwegen

Na de tocht van die dag hebben Ton en Rikus de netten van de visvangst binnengehaald. Het resultaat was 3 prachtige forellen die we heerlijk bij de gevriesdroogde prei ende aardappelpuree hebben opgegeten.

De volgende dag gingen we al weer richting Songahut. We moesten weer grote delen door het moeras lopen. Gelukkig waren hier en daar planken gelegd zodat de schoenen niet bij elke stap nat werden. Uiteindelijk zijn je voeten toch wel klets hoor. Aangekomen bij de brug bleek mijn gewei er nog te liggen.

We waren mooi op tijd terug bij de hut zodat we direct door konden met de boot over het meer. Ook het inladen en starten van de boot ging probleemloos. Het was ook redelijk zonnig en weinig wind dus de boottocht was een uitje.

In Haukeli weer in het hotel geslapen en de terugreis naar Stavanger over een bijzonder mooie route gereden.

In Stavanger nog even door de fraaie oude binnenstad gelopen en toen was de koek alweer op.

Het was een fraaie tocht maar te luxe om te spreken van overlevingstocht. De hoeveelheden voedsel die we mee hadden waren genoeg om een hele straat van eten te voorzien!

1. Annemiek:
    9 augustus 2020
    Gelukkig, weer gelukt om de terugreis aan te vangen. De avonturen leuk beschreven. We horen vast nog weleens de details!
    Welkom thuis.
  2. Dik:
    9 augustus 2020
    wat weer een geweldige trip mooie verhalen .
  3. Marian:
    9 augustus 2020
    We hebben geweldig genoten van je verhalen. Gaan jullie het volgend jaar weer doen? Mag ik mee? Of zegt Rikus, Nee, dit toch niet!
    Goede terugreis gewenst en we horen wel horen het verder gegaan is.
    Jan en Marian
  4. Jet:
    11 augustus 2020
    Wat een avontuurlijke oom en tante heb ik toch. Prachtige verhalen weer Reneé!