Jantje lacht Jantje huilt

7 mei 2022 - Nefza, Tunesië

Gisteren viel Ipad ook nog even uit, maar dat heb ik met de receptie geregeld. Ze hebben de router gereset ofzo. Dat was 1

Toen kwam 2: ik had nog oude simkaart van Tunesie, heb ik in mijn telefoon gezet en warempel kon de Appstore openen en Whatsapp downloaden! Zo blij.

Maar ja toen kwam 3: het is nu weekend dus alle tafels in het restaurant zijn bezet en vrolijk gedekt met bloemetjes en omgekeerde wijnglazen, echt heel gezellig. Behalve het tafeltje voor Renee: dat had niets. Zo sneu.

Vandaag veel aan mijn rapport kunnen werken en met de jongens twee filmpjes bekeken over het maken van kaas.

Toen ik weggebracht zou worden dacht ik dat ik mijn telefoon in de werkkleding had laten zitten. Ik ren terug naar de kleedruimte en ga plat op mijn bek. Het is nogal modderig want regent al de hele dag. Kleding totaal smerig en ik heb al te weinig kleren mee. Maar in het hotel willen ze het wel wassen.

We hebben nog ander dingetje in het hotel. Er komt een trouwerij. Ze zijn de eetzaal aan t versieren en er is een megapartytent gekomen. Ben benieuwd.

Ik vroeg me ook nog hardop af of op het bedrijf de kaasmakerij nu de overhand gaat krijgen kwa schaalvergroting. Maar was niet helemaal het geval. Na de Ramadan heeft niet iedereen direct zin om uit eten te gaan en wat betreft de ontwikkeling van het agro toerisme: ze hebben me beloofd dat ik op pad ga met iemand om de wandelroute in kaart te brengen. Wat er bloeit en groeit enzo. Moet nog zien of het er van komt.

1. Annemiek:
    7 mei 2022
    O,o, wat een gedoetjes allemaal! Je maakt wat mee. De trouwerij kan wel leuk zijn, en de wandelroute natuurlijk, echt wel iets voor jou. Zet ‘m op….