Regen

6 mei 2022 - Nefza, Tunesië

Ik heb het nog niet over het weer gehad. Maar laat ik er dit van zeggen, mijn kledingkeuze komt niet overeen met het huidige weerbeeld. Onweer, harde wind en stortbuien maar het is gelukkig niet koud.

Vandaag het experiment met verse kaas afgerond. Beetje improviseren maar het resultaat viel in de smaak.

Verder kunnen de jongens nu zelfstandig de Edam kaas maken inclusief rode wax korst. Ik was dus al snel terug in het hotel, maar mijn telefoon kan geen verbinding met internet meer maken. Heb whatsapp verwijderd en dacht het opnieuw te installeren, je probeert toch wat nietwaar, maar ben nu van regen in de drup. Geen communicatie mer met thuisfront. Dat wordt een saaie boel.

1. Anne Peters:
    6 mei 2022
    Het is een fraaie situatie waar je je in begeeft tante xD
    Heb je daar een computer in het hotel die wel verbinding heeft met internet?
    Of misschien kan je vragen of iemand zijn internet voor een paar minuten met je kan delen, zodat je op zijn minst whatsapp weer opnieuw kunt installeren?
  2. Renee van Winsen:
    6 mei 2022
    Mijn laptop heeft wel verbinding met internet. Mijn telefoon verbind niet met Appstore!
    Veel verder gaat mijn kennis niet!
  3. Annemiek:
    6 mei 2022
    Renée, wat een pech. Als je een internetverbinding op je telefoon kunt tegelen in het hotel, kun je ook weer whatsapp installeren. Dat bedoelt Anne. Of misschien kan personeel je even helpen! Nou, ja, daarvoor ben je bijdehand genoeg. Wel suf allemaal.
  4. Annemiek:
    6 mei 2022
    Stuur maar gauw een mailtje vanaf je nieuwe gmail account!
  5. Marijke Melsert:
    7 mei 2022
    ben je zo'n kaaskampioen en valt je contact met ons weg..... ik kan je ook niet anders helpen dan: vraag hulp (desnoods aan de consul of ambassadeur.... toch een noodsituatie :)