Ziekenhuis

2 augustus 2020 - Stavanger, Noorwegen

We waren behoorlijk op tijd vertrokken om om 7 uur in Noord Denemarken te zijn voor de boot naar Stavanger. Dat was maar goed ook want bij Hamburg en voor Flensburg stonden files van hier tot voorbij de horizon. Alle Denen keerden terug van vakantie in Duitsland. Via duistere smokkelaarsroute  en een pontje over het Nord-Ostzeekanaal bereikten we een grensovergang die niet in de normale route lag en konden we min of meer ongehinderd doorrijden. Keurig op tijd bij de boot en een comfortabele overtocht gehad. Gewoon in de hut blijven om zo weinig mogelijk mensen tegen te komen. Marijke had echter behoorlijk last van een plek op haar zij die ze niet vertrouwde. En omdat we na vandaag in de middle of no-were zitten eerst bij de arts op de boot langs, die bleek er niet te zijn. Dus dan maar de volgende dag naar het ziekenhuis. Nu zitten we even bij een benzinestation te wachten tot we telefonisch een afspraak kunnen maken. Het weer is inmiddels zoals te verwachten viel: druilorenregen!

1. Anne:
    2 augustus 2020
    Ai sterkte! Hopen dat het meevalt en dat jullie door kunnen.
  2. Marian:
    2 augustus 2020
    Dag Reneé, laat ons gauw weten hoe het er nu mee staat, we zijn natuurlijk erg benieuwd. Jan en Marian
  3. Gonnie:
    2 augustus 2020
    Oh bah. Sterkte!! Hoop dat het meevalt.